Wednesday, December 30, 2009

orang belagak pandai tapi tolol!

Cukup tertarik dengan persoalan dan perbincangan dari seorang rakan sambil minum pagi di bawah pokok berhampiran opis, sepantas kilat aku drag-kan apa yang dibualkan tadi ke dalam entry kali ini :


1.Bekas kekasih saya adalah :
kawan-kawan sekarang


2.Saya sedang mendengar:
bunyi deruan kereta,motor,lori,ambulan yang melalui depan opis


3.Mungkin saya patut :
ada lebih banyak masa untuk anak perempuan saya


4.Saya suka :
suasana lepas hujan, indah, bersih masa tu la tiba2 terfikir mcm best je kalau mkn pisang goreng panas dgn air kopi!


5.Sahabat-sahabat baik saya :
adalah rakan sekolah menengah saya dan kami masih mengamalkan budaya ziarah-menziarahi setiap hari raya


6.Saya tak paham :
Kenapa orang kena merokok?!


7.Saya kehilangan :
cincin kawin saya..kalau la suami saya tahu ni..hrmmm..


8.Ramai yang berkata :
Besarnyer mata yanty!


9.Makna nama saya :
Tak tau. Rasa2 nya macam tak ada makna apa2..


10.Cinta itu adalah:
Bila teringatkan seseorang dan tiba-tiba hati menjadi rindu hingga semua kerja tak menjadi


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Bekerja keras membentuk hidup


12.Saya akan cuba :
menjadi seorang hamba yang sentiasa taat beriman kepada Allah, seorang isteri yang baik, seorang ibu yang penyayang.


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
I dont believe this


14.Telefon bimbit saya :
Nokia


15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya akan pandang muka anak saya yang masih tido dan saya rasakan itu adalah saat yang paling menggembirakan dan menenangkan hati saya


16.Saya paling meluat apabila :
orang belagak pandai tapi tolol!


17.Pesta/Parti adalah :
tak cool! ntah pape ntah!


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
arnab! toink!


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
semua pun best sebab tiap-tiap tahun lain, pelbagai perkara berlaku, jumpa macam2 orang


20.Hari ini :
saya bangun lambat lagi tapi saya tak memandu laju ke opis sebab kerja yang semalam dah saya bereskan..hari ni saya nak enjoy!


21.Malam ini saya akan :
sambut tahun baru di rumah bersama anak perempuan saya


22.Esok pula saya akan :
Pergi bercuti bersama keluarga besar saya ke Cameron highland!


23.Saya betul2 inginkan :
hidup yang tenang dan bahagia bersama suami dan anak tercinta


24.Ketika sy lihat wajah sy di hadapan cermin pagi ini :
saya selesa tanpa sebarang mekap ke pejabat ;)


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan? :
mestilah beli belah. beli-beli barang terus blah suh orang lain bayar. haha!


26.Makanan Barat atau Jepun? :
Barat


27.Bilik yang terang atau gelap? :
gelap dengan lampu cahaya yang suram. tidoooooo


28.Makanan segera adalah :
tak bagus untuk kesihatan!


29.Ayat terakhir yang sy katakan pada seseorang?
terima kasih ya!


30.Siapa yang sy nak Tag?
si cantik dan si hensem. haha

No comments:

Post a Comment