Tuesday, December 8, 2009

hari yg genting dn getir!!!

2hb disember 2009 yg lepas, telah berlaku saat genting dn getir pada diri aku di mana aku telah dipertanggungjawabkan untuk mengacarakan satu majlis gah yg telah dihadiri oleh orang2 kenamaan iaitu dato' SUK dn pengarah JPS negeri selangor..pencalonan nama aku bg pengacara majlis telah dicadangkan oleh kawan aku dn telah dipersetujui sebulat suara oleh ahli mesyuarat sebelum hari getir tsb..belum majlis diadakan aku dh ketaq satu badan..bak kata tidur x lena, mandi x basah, tapi mkn kenyang selalu..haha!

aku ada bgtau bos dlm mesyuarat yg aku ni jenis darah gemuruhla..suara xboleh keluar la..(sbnrnya nk ngelat) tp bos is bos..aku hanya menurut perintah bosss..

dn pada hari kejadian,maka berlangsunglah acara yg gilang gemmilang ttu..before that, bos ada jumpa aku tanya 'yanty dh sedia nk ckp2 kt depan lepas nih?'(masa dia tye tuh tgh rehearsel)..aku sengih je..dlm hati 'seribu kali tanya pun aku tetap tak ready dn tak mahu'..

majlis pun bermula dengan baik dan tatkala aku di depan rostrum tuh aku jadi seronok pulak membebel dgn ditemani partner MC En. Odeng yg sentiasa cool dn selalu
nasihatkn aku jgn panik, jgn gigil nti dia pun sama panik..huish!baik!

cuma kaki rasa tersangat2 penat sbb berdiri dari jam 2 ptg smpi 6 ptg xbole duduk..majlis berakhir dengan jayanya (wah!!perasan sorang2) dan seksa aku pada hari tuh dh lepas..alhamdulilah!

terima kasih en odeng sbb bantu saya sama-sama mengendalikan majlis tuh dgn lancar..





1 comment:

  1. Semoga Anda lebih berjaya di masa hadapan...

    ReplyDelete