Thursday, July 2, 2009

semangat dari si rosli

lately sya tersangat siibbuukk bukan menyebuk tapi sibuk dgn keja seperti
1. menyediakan minit mesyuarat APPC 2009 (next week ada lagi meeting),
2. kerja di site juga sudah bermula (blom satu pun sya keluar menjengah tengok keadaan kerja di site tapi hari-hari claim mailage..huhu! jgn bgtau cc abis claim saya nanti kena potong),
3. aduan2 yang perlu saya jawab dari orang kampung,YB etc,
4. saya sudah ada kabinet baru tapi belum sempat untuk dikemas fail2 yang ada dalam biik saya,
5. menjawab ulasan surat application dari konsultan juga blom sempat saya nak kira hydraulic reportnya utk buat highway,
6. membuat laporan bertulis kepada surat khabar SINAR tentang masalah si muara sg sembilang,
7. menghantar laporan bergambar kepada siti saemah budak BPSP(sorry ct nama awak terpaksa saya post kn dlm blog saya..kerna saya geraamm dgn awak, awak selalu kol saya tanya bila nak antar laporan saya dah bosan dengar benda tuh tp saya blom bosan dgn awak lagi, jgn risau yee)tntg senarai jalan ladang yang perlu dilaksanakan untuk projek RMK10,
..apa yang perlu saya lakukan??mcm2 kerja saya kena buat..tapi mereka membayar gaji saya tidak setimpal dgn kerja yang saya buat..tidakkk!!tapi saya selalu memujuk hati saya bahawasanya hari2 saya ke tempat kerja kerana Allah Taala..saya selalu happpy lepas saya cakap mcm tuh!

walaubagaimanapun saya tetap ada masa untuk menulis dalam blog ini..kerna saya menganggap menulis blog umpama melepaskan rasa penat lelah,tensen,marah,suka,sedih,nyampah dan sebagainya.

saya selalu mengganggap apa yang saya buat semua tu boleh memberi saya ilmu dan pengalaman juga saya cukup suka mengejar ilmu.mungkin betul cakap si rosli (PRA opis saya.saya cukup kagum dgn bacaan al-quran dia,suaranya merdu dan mendayu2)lagi 10 tahun kerjaya saya akan meningkat naik dan kerja yang baik..insyaallah!aminn!!

selepas saya mendengar kata2 dari rosli,suddenly saya rasa ada 1 perasaan semangat yang meluap2 naik sampai kepala..hihihi..agaknya si rosli saja nak uji saya kot..

tapi saya cukup suka kata-kata si rosli..awk telah menaikkan semangat saya untuk terus bekerja dan belajar untuk capai kejayaan yang saya impi2kan..terima kasih encek rosli yang budiman..

No comments:

Post a Comment