Sunday, June 28, 2009

pelik!!

pelik tgk mr SNK ari ni..baik semacam jer dgn aku siap ajak minum lagi.sebelum ni x penah pun dia macam tuh..mesti ada pape ni (i guess!)tapi aku siap lari2 dari dia x nak minum sama dia sebab sbnr nya sblm ni mmg aku x berapa baik sama dia sbb dia penah menjatuhkan air muka aku depan orang ramai (kes lame..marah jugak bila dikenang)tapi aku bukn suka kenang lelama at last aku terpaksa jugak bercakap dgn dia sbb kerja!

technician aku siap tergelak2 bila aku citer dgn dia yg mr SNK tu ajak minum..entah2 dia termimpikan akak x malam tadi??ish!mintak jauh la tiii..meremang pulak bulu roma ni..tapi akhirnya dapat jugak aku lari dari dia dgn memberi sms : sori la im kitorang pegi minum kat tmpt lain sbb nasi lemak kt kedai pak lang tuh dah habis..hihihi..

bila dah smpi tmpt lain tu terus aku x lalu makan suddenly rsa dh kenyang pulak..hahahaha..tapi yg paling uta,a aku dh dapat kabinet baru yang aku idam2 kan di opis, kemasla skit bilik aku xdela fail sepah2 atas lantai..(wah mcm poyo jer!)

KERJAAN!!

2 comments:

  1. atek. dia mintak projek tu. huuu..huu..

    ReplyDelete
  2. eee..ni tadi ni pon dia ada mcm buat baek dgn org..agaknye la..yeaks!

    ReplyDelete