Thursday, June 25, 2009

MJ was passed away..

bila bawak keta pagi tadi terus on radio suddenly, mr DJ cakap micheal jackson dah meninggal dunia..eh betul ker?dalam kepala aku terus teringat lagu2 dia macam 'we are the world' etc..tapi paling aku ingat lagu yg we r the world tu..meremang rasanya kalau nyanyi lagu tu sebab aku rasa lagu tu dituju khas kepada semua makhluk sedunia..betul kan?aku masih ingat lagu tu glamer waktu umur aku baru 11-12 tahun..tapi aura lagu tu sampai sekarang saya masih ingat lagi..

perkara lain yg aku ingat pasal mr MJ ni..muka dia yg pelik terutamanye mata dan hidung dia (sori ye mr MJ saya x berniat melukakan hati awak_hahahha)aku selalu tertanya,boleh ker mr MJ tu bernafas macam kita?mcmner pulak cara dia nak korek tahi hidung yer??pakai twizer kot!erk? oh no no..hahahhaha..

selain itu saya suka juga tgk cara pemakaian dia yang lain dari yang lain. kalau dia ada konsert sudah tentu tukang jahit dan tukang reka pening kepala untuk menjahit dan mereka baju2 mr MJ untuk persembahan dia..tapi mr MJ seorang yang kreatif, inovatif..saya percaya dia juga mempunyai daya imaginasi yang tinggi..

sya juga mendapat tahu desas desus bahawasanya mr MJ sudah memeluk islam..betul ker?kalu ada kebenarannya..alhamdulilah dan semoga mr MJ dapat menjawab dengan lancar 'di sana'..amiiinnn!!!tapi sekiranya ada kebenaran @ tidak statement saya itu tadi,kita tgk saja cara pengebumian mr MJ kita ini nanti..

No comments:

Post a Comment