Thursday, June 18, 2009

hari ini

pagi2 dah malas nak gi keja tp tiba2 teringat yg aku ada appointment dgn pensyarah ukm nk dtg jumpa aku pasal 2 orang budak practical yg dok bawah seliaan aku tuh..ala..nyamppah pulak sebab mata masih nak tidooo masih ada lagi saki baki mimpi yg rasa2nye mcm tertinggal dlm kepala dan mata...

walaubagaimanapon..aku gah kan jugak..aku ckp dgn bantal dan selimut..malam nanti kita jumpa lagi jgn lupa kita mimipi yg lagi best2..aii..aku tgk atek dgn si manis tuh masih sedang melayang dan dibuai dgn mimpi yang mesti best..si manis dgn bola dan kereta dia..atek mesti tengah mimpi jadi transformer tapi bukan jadi bumble bee bukan jadi treler tuh tapi jadi lori pindah barang kott??hahahhaha..

1 hari ni aku gi site kat jeram dgn engineer eddy dan bersama 1 org technician kamalia sbb nk gi jumpa TPO ..janji jam 2pm, kami sampai ke tempat yg dijanjikan dalam kul 1pm awal la sikit boleh la cari maklumat sikit2 sebelum TPO tanya..

jam dah kul 2pm x muncul2 lagi..hari makin panas..kami duduk bawah pondok panas! dlm hati terdetik, alamak makin hitam ler aku x sempat nk putih balik..2.30pm berlalu..masih x muncul..alih jam 3.30pm..baru la muncul fortuner hitam..TPO turun dan bertanya itu dan ini..nasib baik boleh jawab..dlm hati..agak2 bole naik gaji x???hihihii..boleh jadi DO ler abis sembang2 lebih kurang 10-15 minit jer..lepas tu dia balik..

enginneer aku cakap..ai cepat jer balik jumpa kita x sampai 2-3 minit tapi kita tunggu 2-3 jam ye..aku terus diam tapi aku cakap jugak pada dia..nanti kalu en eddy jadi orang besar janganlah buat macam tuh yee..hihihi..dia senyum jer..

sampai opis dlm kul 4pm lebih..letih dan panas dan pening kepala..dalam kepala dah planning nk buat apa balik nanti..esok nk kena ngadap bos pulak nk kena citer pulak..letih!

No comments:

Post a Comment