Thursday, July 2, 2009

saya seorang yang kecik

saya tak suka membaca.suami saya selalu menjadi mangsa jadi pembaca berita untuk saya.setiap helaian kertas di dada akhbar dan buku pasti dia akan bacakan untuk saya.terima kasih encek atek.

TAPI saya suka mengira.saya suka subject add maths+chemical+physics+etc (yg melibatkan matematik dan nombor).suami saya selalu kalah dgn saya kalau bab kira mengira secara conggak.

saya tak pandai menulis/mengarang.saya tahu punca utamanya.saya rasa sebab saya mmg seorang yang tak suka membaca.oleh itu saya selalu ada masalah untuk mengarang surat @ cerita.

TAPI saya suka menghafal tulisan2/huruf2 yang ada di mana2.mungkin sbb dulu saya sekolah agama jadi ustaz dan ustazah memaksa kami untuk menghafal ayat2 dlm bahasa arab spt bahasa arab komunikasi,ayat hadis,syariah etc untuk lulus dalam peperiksaan.

kesimpulannya : saya sedang mencuba untuk enjoy membuat perkara2 yang saya tak suka.dan saya masih mencuba mengeluarkan idea2 yang kreatif utk saya menulis di dalam blog ini.moga2 anda semua tidak bosan membaca blog saya yang haru ni..
terima kaseh encek2,chek2,puan2,tuan2 yang sudi membaca saya.

No comments:

Post a Comment