Thursday, July 16, 2009

eksiden

pagi tadi on the way saya ke tempat kerja melalui jalan persekutuan kapar ke kuala selangor (kerana opis saya berada di kuala selangor),sya bertembung dengan satu eksiden ngeri di mana terdapat sebuah lori terbalik di tengah2 jalan persekutuan tersebut menyebabkan hanya tingga satu lorong sahaja yang boleh dilalui oleh kenderaan lain. Tapi tidak kelihatan pulak pemandu @ sesiapa pun yg berada di dalam lori tersebut. Saya rasa kemungkinan besar kejadian terbabit berlaku awal pagi tadi seawal jam 6-7 pagi..mungkin juga eksiden itu berlaku disebabkan oleh tayar bocor/meletup sbb saya merujuk kepada kesan2 yang terdapat di jalan ada serpihan tayar.(wahh..mcm agen CSI pulak) saya juga x berapa pasti apa yg dibawa oleh pemandu lori tersebut..

tgk la gmbr kt bawah ni..ngeri kan..nasib baik abg polis dtg membantu..(apa yang penting....???kerjasamaaa..wonderpet2 datang membantu...lalalalala~)



gmbr yg satu lg ni gmbr dekat yg menunjukkan bahagian bawah lori yg sudah terbalik..(tp gmbr x bape clear sbb waktu ni sya sedang memandu..amik mane dann jer)



sepanjang perhatian saya yang hari2 kena melalui jalan persekutuan tersebut (kerana saya mmg bekerja di kuala selangor),saya dapati bulan 7 ni sahaja sudah ada 3-4 eksiden yang melibatkan lori2 dan bas2..(semua kenderaan besar2)..oleh itu berhati2 semasa memandu, ingatla pd org2 yang tersayang...(wah..dasyat bangeett..huhuhu)

No comments:

Post a Comment