Monday, October 5, 2009

4hb oktober 2009

smlm 4hb oktober adalah hari rahmat dan penuh bermakna bagi saya kerana itu adalah hari lahir saya. mak saya cakap saya dilahirkan pada hari jumaat selepas solat jumaat jam 2.00tghri..alhamdulilah sudah 31 tahun umur saya dan Tuhan masih memanjatkan usia saya untuk lebih beribadat kepada Nya.syukran!

ucapan kepada anda2 yang terlibat di dalam kehidupan saya :


terima kasih kepada mak tersayang yang melahir, membesarkan dan menyayangi sepenuh hati mak terhadap saya.




terima kasih kepada abah tersayang kerana mendidik dan menjaga saya.




terima kasih kepada adik beradik tersayang : kak hawa, kak hany, abg alis, mamen, ayus dan anis kerana bersama2 bersatu dan bekerjasama dalam mengharmoni dan meriuhkan kehidupan saya.




terima kasih kepada suami tercinta kerana memahami,menyayangi dan menerima diri saya seadanya serta bekerjasama dalam melayari bahtera yang telah lama dibina.




terima kasih kepada anak tercinta : marissa amany kerana anak ibu adalah pelengkap kehidupan ayah dan ibu.semoga marissa amany akan menjadi anak yang terbaik di sisi Tuhan.




terima kasih kepada ibu dan bapa mertua saya : pn rosnah dan en abd halim kerana banyak memberi dorongan, nasihat dan tunjuk ajar kepada saya serta menerima saya sebagai ahli keluarga seadanya.




terima kasih kepada adik-adik ipar : angah sekeluarga, lala sekeluarga dan adik qila kerana melengkap,meriuhkan dan menerima saya seadanya.




terima kasih kepada kawan-kawan yang mengenali diri saya kerana anda semua mengharmoni dan memeriahkan kehidupan saya.



















No comments:

Post a Comment