Wednesday, April 15, 2009

Pengacau

tghari ni tadi, technician aku kol dari site..
dia bgtau ada orang india di tempat kami buat projek
menurap jalan nak mengganggu kontraktor yang
dilantik oleh jabatan aku utk melaksanakan
kerja2 tersebut...aduusss..katanya..kalu kontraktor aku
tu tak nak hantar batu jenis 'crusher run' ke tempat yg disuruh
india tu dan kengkawannya akan mengganggu kerja2 yang
sedang dijalankan di situ..samada akan membakar jentera
yang diletakkan di situ @ merosakkan jentera @ mengambil semua stockpile yang dah diletakkan di situ...

aduuussss!!!aku yang dari tadi tgh pening kepala tetiba rasa
segar bungar pulak bila dengar citer dari technician aku tu
dengan kuasa sebagai ketua bahagian..aku pon mengarahkan
supaya technician aku tu buat report polis dan meminta bantuan
dari pihak berkuasa utk memantau dari jauh ler supaya kontraktor
aku tu dapek buek keja dgn jayanyer...

la nii aku x tau apa2 perkembgn lg..sambung kemudian!!

No comments:

Post a Comment